Bratislava 10. marec 2020 – Spoločnosť McCain opäť potvrdila kvalitu svojich produktov a získala pečate a diplomy Superbrands Award 2020 hneď v dvoch segmentoch: B2C a B2B. Ocenenia potvrdzujú úspešný rozvoj a neustále zvyšovanie hodnoty značky. O ich udelení rozhoduje spotrebiteľský prieskum* a odborná porota Brand Council zložená z uznávaných odborníkov z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Spoločnosť McCain je obľúbeným výrobcom mrazených zemiakových produktov a dlhodobým lídrom v retail aj gastro segmente na slovenskom trhu. Rodinný podnik založený bratmi McCainovcami v roku 1956 v kanadskom meste Florenceville sa postupne stal spoločnosťou s 20 000 zamestnancami v 160 krajinách sveta. Vďaka kvalite, starostlivému výberu surovín a šetrnému procesu výroby produktov, hodnotám a aj záväzkom voči životnému prostrediu sa spoločnosť McCain stala celosvetovo obľúbenou značkou. Svedčí o tom aj fakt, že každý tretí hranolček zjedený vo svete je McCain hranolček.
Spoločnosť sleduje meniace sa potreby spotrebiteľov a snaží sa vyhovieť ich životnému štýlu a potrebám. Kráča s trendmi, prináša inovácie a novinky v oboch segmentoch. Aj to je dôvodom, prečo tento rok komisia expertov Brand Council opäť ocenila značku McCain: na základe spotrebiteľského prieskumu* rozhodla už šiesty raz o udelení ocenenia Superbrands Slovakia v segmente B2C a po štvrtýkrát udelila ocenenie Business Superbrands Slovakia v segmente B2B.
„Ocenenie Business Superbrands Slovakia B2B si vysoko vážime. Je potvrdením zo strany renomovaných spoločností BISNODE a Dun&Bradstreet, členmi Brand Councilu, ktorí sú uznávanými odborníkmi z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy. V gastro segmente sú tieto tituly taktiež ohodnotením našimi obchodnými partnermi a sú dôkazom toho, že gastro riešenia, ktoré poskytujeme, sú efektívne, inovatívne a pomáhajú rozvíjať ich prevádzky,“ hovorí Mária Kakašová, Senior Sales Manager, McCain Food Service Central Europe.“
„Diplom Superbrands Slovakia sme v retail segmente získali šiestykrát, čo považujeme za mimoriadny úspech. Každé jedno ocenenie je ukazovateľom, že naši spotrebitelia značku dobre poznajú, oceňujú kvalitu produktov McCain, našu prácu a hodnoty, za čo im nesmierne ďakujeme. Našou snahou je neustále prinášať prvotriednu kvalitu, výbornú chuť a jedinečný zážitok cez pulty predajní až do domácností našich spotrebiteľov. A aj ocenenie Superbrands Slovakia je potvrdením toho, že sa nám to dlhodobo a úspešne darí,“ povedala Svetlana Gálová, National Key Account Manager, McCain Retail Slovakia and Czech Republic.
Program Superbrands vznikol vo Veľkej Británii a na základe jednotných kritérií sú každoročne udeľované v 90 krajinách. Do nominácie sa značky neprihlasujú, rozhoduje o nich prieskum a následne odborná porota. Na Slovensku sú tieto prestížne ocenenia udeľované v kategórii spotrebiteľských značiek (B2C) od roku 2013, v kategórii business značiek (B2B) od roku 2014.
Viac informácií o spoločnosti McCain nájdete na www.mccain.sk.
*spotrebiteľský prieskum realizovala agentúra Gfk.