Spoločnosť McCain bola opäť zaradená medzi významné značky na slovenskom trhu. Už po ôsmy raz získala pečate a diplomy Superbrands, a to v dvoch kategóriách: B2C a B2B.
Značka McCain, pôvodne rodinná kanadská firma, je dnes globálnou spoločnosťou pôsobiacou v 160 krajinách sveta. Ponúka široký sortiment mrazených a chladených produktov a riešení pre retail aj gastro segment. Na slovenskom trhu je dlhodobým lídrom vo svojej kategórii.
„Naším cieľom je prinášať na trh zemiakové výrobky prvotriednej chuti a kvality pre každú príležitosť, inovovať náš segment a prostredníctvom širokého portfólia poskytovať našim spotrebiteľom jedinečný zážitok z dobrého jedla. Máme radosť, že naša snaha je oceňovaná nielen lojalitou našich spotrebiteľov, ale aj pečaťou a diplomom Superbrands. Toto ocenenie je potvrdením úspešného rozvoja a dlhodobého zvyšovania hodnoty značky,“ povedalaSvetlana Gálová, Sales Retail Manager, McCain Slovakia & Czech Republic.
Ocenenia Superbrands sú každoročne udeľované v takmer 90 krajinách. Do nominácie sa značky neprihlasujú, o ich umiestnení a ocenení rozhoduje viackolový proces s konečným slovom odbornej poroty. Na Slovensku sú ocenenia Superbrands udeľované od roku 2013.
Viac informácií o spoločnosti McCain nájdete na www.mccain.sk.
* * *
O spoločnosti McCain:
Rodinný podnik McCain Foods Ltd bol založený v roku 1956 v meste Florenceville/N.B. Tým začala svoju cestu okolo sveta skvelá myšlienka, ktorá už čoskoro nadchla ľudí všetkých vekových kategórií: vychutnávať si prvotriedne kvalitné hranolčeky pripravované za niekoľko minút v pohodlí domova! Dnes má spoločnosť McCain viac ako 20 000 kvalifikovaných zamestnancov v 160 krajinách. Popri už všeobecne známych a obľúbených zemiakových výrobkoch sa dostali do ponuky aj produkty pre rýchle občerstvenie a rôzne predjedlá. Od roku 1996 sú produkty McCain súčasťou aj slovenských domácností. Spoločnosť je dlhodobo lídrom na slovenskom trhu vo svojej kategórii a spotrebiteľom vychádza v ústrety širokým produktovým portfóliom pre každú príležitosť, vysokou kvalitou výrobkov a inováciami. Prijala ambiciózne záväzky nielen voči životnému prostrediu, ale aj voči spotrebiteľom prinášať tie najlepšie produkty, ktoré poznajú a majú radi. Značka je držiteľom pečate a diplomu Zdravo a chutne a ôsmych ocenení Slovak Superbrands.