Malí podnikatelia nemajú výhodu ako veľké korporácie, ktoré disponujú veľkými rozpočtami. Preto je ich prirodzenou tendenciou robiť čo najviac vecí, aby ušetrili. Ale naozaj ušetria?
Peniaze síce áno, ale zaplatíte časom a energiou. A nebude to malá čiastka. Ako podnikateľ budete robiť takmer vždy niečo nové, či už pôjde o manažment, riešenie problémov, stratégiu podniku alebo marketing. A to znamená učenie navyše. Takže nielen zaplatíte časom pri riešení problému. Budete sa musieť v prvom rade oboznámiť s tým, čo chcete urobiť.
A nikde to nie je viac cítiť ako pri reklame na internete. Kedysi to bolo rok čo rok nová zmena a trend. Dnes už je to takmer mesiac čo mesiac. Každú chvíľu prichádzajú nové formáty reklamy. Jeden z nich je napríklad YouTube reklama alebo Gmail reklama. Ďalej sú to novinky a updaty v týchto formátoch.
Reklama sa vyvíja a s ňou aj prístupy. Napríklad SEO (optimalizácia webu pre vyhľadávače) je dnes úplne iné, ako bolo v začiatkoch internetu.
Čiže ak nejaká oblasť pravidelne prechádza zmenami, bude si to vyžadovať pravidelné štúdium. A teda viac vášho času a energie.
Preto je niekedy lepšie prenechať niektoré veci spoľahlivému externému dodávateľovi.