Lokálne SEO

Lokálne SEO

Nepodceňte silu lokálneho SEO..

04.10.2013 | ONLINE TORO,s.r.o. | www.ruonline.sk

Optimalizácia web stránok sa v poslednej dobe celkom zmenila. Všeobecne sa odporúča sústrediť sa viac na lokálne SEO ako na globálne SEO. Kým oslovíte online agentúru, skúste si pripraviť SEO základy, ktoré zvládnete aj sami.

 

Aby ste sa sústredili naozaj na lokálny trh, zaregistrujte svoju pobočku do Google Places. Je to naozaj jednoduché a vyžaduje to pár kliknutí a potom overenie registrovanej adresy. Výhodou registrácie môže byť zobrazenie vašej firmy vo výsledkoch vyhľadávania na mape spoločnosti Google. Môžete si skúsiť zadať napríklad kľúčové slovo SEO Bratislava a uvidíte mapu s výsledkami rôznych zaregistrovaných firiem.

 

Ďalší krok predstavuje registráciu profilu na sociálnych sieťach. Ak predávate doplnky výživy, neváhajte využiť potenciál sociálnych sietí k zvýšeniu predaja. Aktívny Google+ profil môže dokonca posilniť pozície vašich kľúčových slov. Porozmýšľajte, na ktorých sociálnych sieťach sa pohybuje vaša cieľová skupina.

 

Nezabudnite si vytvoriť na stránke súbor sitemap.xml, ktorý je dôležitým prvkom SEO optimalizácie, pretože pomáha Google robotom ľahšie prechádzať stránkou.

 

Môžete skúsiť taktiež kontaktovať relevantné webové stránky s návrhom na výmenu odkazov. Avšak tu už je možno na zváženie, či by ste sa do toho mali púšťať na vlastnú päsť alebo radšej kontaktovať marketingovú agentúru, ktorá sa tomu venuje.

Predchádzajúci Nasledujúci
Vyhľadávanie
Vyhľadať
Monitoring
Odoslať Viac
VÝHODY REGISTRÁCIE

Publikovanie PR správ
Zápis v katalógu
SEO spätné odkazy
Monitoring

Vyskúšaj zdarma 
Array
(
    [type] => 8192
    [message] => Optional parameter $level declared before required parameter $parentid is implicitly treated as a required parameter
    [file] => /data/c/8/c852813c-164d-4596-bb3a-297fe5ab4a77/spravodajstvo.sk/web/modules/models/menus.php
    [line] => 449
)