Ak ešte nie, tak vedzte, že takéto hľadanie brigády je hlavne medzi mladými ľuďmi stále populárnejšie. Množstvo firiem využíva sociálne siete na zverejňovanie svojich pracovných ponúk. Komunikácia medzi zamestnávateľom a záujemcom je tak omnoho intenzívnejšia, a tiež sa zamestnávateť o kandidátoch dozvedá okamžite viac informácií, ako by tomu bolo pri reagovaní na brigádu cez e-mail.
Keďže každý, kto bude na sociálnej sieti na danú ponuku reagovať, musí mať vytvorený aj svoj profil, je veľmi pravdepodobné, že tento profil obsahuje aj nejaké fotografie, záľuby uchádzača, alebo aj jeho pracovné skúsenosti a vzdelanie, čo je z pohľadu zamestnávateľa najdôležitejšie.
Medzi najvyužívanejšie siete, ktoré sa na tento účel využívajú sú LinkedIn, Facebook a Twitter, pričom práve LinkedIn je vyslovene profesijnou sieťou, ktorá sa na tento účel využíva v maximálnej možnej miere.
Ponuka brigád na sociálnej sieti
Na sociálnej sieti sa stretnete hlavne s fanstránkami spoločností, ktoré z času na čas umiestňujú pracovné ponuky, nájdete tu aj stránky brigádnických portálov, alebo si jednoducho založíte svoj profil na niektorej zo sociálnych sietí a budete sami oslovovať spoločnosti, ktoré sú na sociálnej sieti aktívne.
Ak sa chcete dozvedieť viac o hľadaní brigády, či práce cez sociálne siete, prečítajte si príspevok o hľadaní brigád na sociálnych sieťach v spravodajstve Brigada.sk