Výhodou vystavovania faktúr online je to, že ich môže vystaviť samotný podnikateľ: v okamihu, keď to potrebuje a s možnosťou ich následného odoslania svojim klientom. Nemusí teda kontaktovať medzičlánok, tj svojho účtovníka (ktorý môže v dnešnom online svete sedieť v úplne inom meste), oznamovať mu údaje a čakať, kým účtovník faktúru vystaví a pošle. V tomto bode medzičlánok úplne odpadá, online fakturácia však dokáže spoluprácu medzi podnikateľom a jeho účtovníkom výrazne synchronizovať.
Vzhľadom na možnosti SuperFaktúry ako online pomôcky pre podnikateľov sa nemusí samotný podnikateľ fyzicky stretávať s účtovníkom, aby mu odovzdal vytlačené faktúry a iné doklady, dokonca ich mu vo väčšine prípadov nemusí posielať poštou. Stačí sprístupniť účtovníkovi konto v SuperFaktúre a účtovník si už dokáže :
- stiahnuť odberateľské faktúry (vrátane objednávok a zálohových faktúr) - účtovník si ich vie vytlačiť vo formáte .pdf a rovnako naimportovať do svojho účtovného softvéru (SuperFaktúra odošle faktúry do správneho oddielu kontrolného výkazu a v niektorých prípadoch je možné nastaviť účtovnú predkontáciu)
- výdavky podnikateľa - či už ide o hotovostné bločky, dodávateľské faktúry alebo ich úhrady, pedantný podnikateľ ich evidenciou v časti "Náklady" dokáže sprostredkovať účtovníkovi bez potreby rozsiahlej komunikácie či spotreby času na osobné stretnutia. Možnosťou evidencie nákladov je aj pridávať prílohy vo formáte .pdf či jpg
- stiahnuť si bankové výpisy podnikateľa a zároveň sa uistiť, ktoré z odberateľských a dodávateľských faktúr má/nemá podnikateľ uhradené
- vyexportovať odberateľské faktúry či náklady vo forme tabuľky
Online spolupráca tak minimalizuje komunikáciu medzi partnermi a šetrí čas či energiu.