Za OKNOPLASTom stojí ďalší európsky šampión
Spoločnosť OKNOPLAST, ktorá patrí k úzkej skupine lídrov vo výrobe plastových okien v Európe, sa stala sponzorom nemeckého futbalového klubu Borussia Dortmund. Kontrakt bol podpísaný na jeden rok. V rámci zmluvy sa v reklamných materiáloch spoločnosti objavia hráči Borussie Dortmund.
Počas platnosti zmluvy môže OKNOPLAST používať spojenie Partner Borussie Dortmund. Spoločnosť má na základe tohto kontraktu právo používať portréty futbalistov vo všetkých svojich propagačných materiáloch.
Počas zápasov na Signal Iduna Park uvidia fanúšikovia logo spoločnosti OKNOPLAST na veľkoplošných obrazovkách a reklamách okolo futbalovej plochy a vo VIP zóne. Logo sa bude zobrazovať aj na internetovej stránke futbalového klubu. Prostredníctvom televízie, newsletterov a sociálnych sietí bude spoločnosť v kontakte s fanúšikmi po celom svete. Svojich obchodných partnerov a klientov bude podporovať formou eventov alebo motivačných programov, ktoré umožnia naživo prežívať emócie zo zápasov Borussie v Bundeslige a v Lige Majstrov.
Toto rozhodnutie je výsledkom marketingovej stratégie orientovanej na upevnenie značky OKNOPLAST na všetkých trhoch, na ktorých spoločnosť pôsobí. Výber marketingových aktivít závisí od potrieb daného trhu, pričom spoločným menovateľom je umiestnenie firmy ako lídra v segmente okien Top Premium. Prostredníctvom sponzoringu chce spoločnosť posilniť značku na nemeckom trhu, kde má momentálne skoro 300 predajných miest.
„Je všeobecne známe, že Nemci sú vnímaní ako fajnšmekri so svojim zmyslom pre kvalitu. Aj preto sme veľmi rýchlo dospeli k dohode so zástupcami klubu počas ich návštevy sídla našej spoločnosti. Na vlastné oči mohli vidieť nielen jeden z vedúcich podnikov na výrobu okien v Európe, ale aj naše doterajšie obchodné úspechy na náročných západných trhoch. Myslím si, že sa vedeniu Borussie páčil náš spôsob obchodovania a jasná stratégia budovania silnej oknárskej značky v Európe,“ uviedol Mikołaj Placek, riaditeľ spoločnosti OKNOPLAST.
Prečo si OKNOPLAST vybral práve Borussiu?
„Je to jeden z najúspešnejších nemeckých klubov a 8-násobný majster Nemecka (naposledy v roku 2012 a 2011), a tiež víťaz Ligy Majstrov z roku 1997. V roku 2013 sa mužstvo dostalo do finále tejto súťaže. Voľba padla na tento klub, keďže sa OKNOPLAST ako líder a expert vo svojej kategórii spája s najlepšími,“ uviedol Mikołaj Placek.
Borussia Dortmund nie je jediný futbalový gigant, ktorý sponzoruje OKNOPLAST. Vzhľadom na dynamický rozvoj talianskeho trhu opierajúci sa okrem iného o unikátny dizajn produktov OKNOPLAST, ktorý si Taliani veľmi cenia, je spoločnosť od januára 2012 sponzorom klubu Inter Miláno, s ktorým bol v máji tohto roku predĺžený kontrakt na nasledujúce dva roky, do júna 2015.
Viac informácií nájdete na Facebooku OKNOPLAST alebo na: http://www.oknoplast.sk